نکاتچه: لحن صحبت با گروه مشتریان

لحن صحبت با گروه مشتریان را در این قسمت از نکاتچه فراخواهیم گرفت.

چرا لحن صحبت با گروه مشتریان مهم است؟

لحن صحبت با گروه مشتریان از اهمیت مهمی برخوردار است و می تواند فروش کسب و کار ما را افزایش دهد. با هر گروه مشتری با توجه به تعداد سفارشات و خریدهایی که انجام می دهد باید با یک لحن متفاوت صحبت کنیم. در بسیاری از سایت ها این مورد را مشاهده کردیم که ارسال کدهای تخفیف و پیام های ارسالی یکسان بوده و به همین خاطر نتیجه چندان خوبی نگرفتیم.

به عنوان مثال:

شما دو گروه مشتری دارید. گروه اول مشتریان در ماه 5 میلیون تومان خرید دارند و در گروه دوم هر سه ماه 1 میلیون تومان خرید می کنند. در گروه اول پیام ها و کدهای تخفیف که ارسال می کنیم به دلیل این که جزو مشتریان ویژه ما هستند مطمئنا باید اهمیت بیشتری به آنها بدهیم. از گروه دوم مشتریان هم نباید غافل شد و برای این که ترغیب به خرید شوند، کدهای تخفیف بیشتر و بهتری به آنها ارسال می کنیم.

✅ پس با لحن پیام متفاوت می توانیم مشتری ها را زنده کنیم.

مثال لحن صحبت با گروه مشتریان در کسب و کارهای ایرانی

با دو مثال لحن صبحت با گروه مشتریان در کسب و کارهای ایرانی و پرطرفدار را بررسی می کنیم.

در فروشگاه دیجی کالا مشاهده کردید که اگر مدتی خرید نداشته باشید، دیجی کالا کد تخفیف برای محصول یا تعداد خرید و ارسال رایگان را برای شما ایمیل و پیامک می کند. این کد اختصاصی بوده و مطمئنا شما را تشویق به خرید از دیجی کالا خواهد شد.

در تاکسی های اینترنتی نظیر اسنپ و تپ سی هم اگر تا مدتی از خدمات آنها استفاده نکنید، کد تخفیفی برای تعداد سفر و حداکثر مبلغ درخواست سرویس برای شما ارسال می گردد و شما هم ترغیب به استفاده از کد تخفیف خواهید شد.

نکاتچه و کتابچه وبمستر پلاس را گوش دهید و لذت ببرید 😊

📢 توضیحات و مثال های شخصی بیشتر را در نکاتچه وبمستر پلاس بشنوید.


دریافت و شنیدن نکاتچه شماره 1 ::

https://dl.webmasterplus.ir/NokatChe1_WebMasterPlus.ir_.mp3

دریافت پادکست نکاتچه شماره 1