سئو و بهینه سازی

پادکست سئو درون صفحه ای on page

پادکست سئو درون صفحه ای on page

۱۲ فاکتور کلیدی سئو درون صفحه ای که موتورهای جستجو و کاربران آنها را می پسندند.

اجرای توسط صادق رشیدیان

مطالب این پادکست بر گرفته شده از شایان دیزاین می باشد.

مطالعه پادکست سئو درون صفحه ای :

لینک و URL های سئو پسند

لینک های خود را کوتاه و دارای کلیدواژه قرار دهید. از url های نامناسب خودداری کنید.

مانند : domain.com/p=123

گوگل اعلام کرده که ۲ تا ۳ کلمه اول آدرس url بیشترین تاثیر را دارا می باشد.

تیتر خود را با کلمه کلیدی آغاز کنید

تیتر شما (Title Tag) مهم ترین المنت سئو درون صفحه ای است.

پژوهشی از سایت SeoMoz مشخص کرد که صفحاتی که تیتر خود را با کلمه کلیدی آغاز کرده اند رتبه بالاتری

نسبت به سایت هایی که در وسط یا آخر تیتر از کلمه کلیدی استفاده کرده اند داشتند.

استفاده از رسانه و مدیا

استفاده از عکس ، ویدئو و رسانه که کاربران را درگیر می کنند میتواند نرخ خروج (bounce rate) و زمان ماندگاری کاربر در سایت را

🎙با هم بشنویم »
پادکست روش هایی برای بهبود ساخت لینک

افزایش دهد : دو فاکتور مهم رتبه دهی گوگل در خصوص جذب کاربران.

استفاده از لینک های خروجی

استفاده از لینک های خروجی مرتبط با محتوای سایت یک سیگنال ربط می باشد و می تواند به گوگل برای شناسایی موضوع

صفحات شما کمک کند. پژوهشی از SeoWizz.net نشان داد که استفاده از لینک های خروجی به سایت های قابل اعتماد مثل

ویکی پدیا و harvard.edu می تواند رتبه یک صفحه را بالاتر ببرد.

قرار دادن کلمه کلیدی در بین ۱۰۰ کلمه اول

کلمه کلیدی شما باید در میان ۱۰۰ تا ۱۵۰ کلمه اول قرار داشته باشد. با این کار شما تاکید می کنید که محتوای صفحه مربوط

به کلمه کلیدی مورد نظر شماست.

قرار دادن تیتر در یک تگ <h1>

تگ h1 عنوان محتوای شما می باشد. اکثر سیستم ها مثل وردپرس بطور پیش فرض عنوان را در تگ h1 قرار می دهند گرچه بعضی

پوسته ها این موضوع را تغییر می دهند.

اطمینان حاصل کنید که عنوان شما در یک تگ h1 قرار دارد تا از منافع این تگ بهره مند شوید.

بالا بردن سرعت بارگذاری

گوگل بارها عنوان کرده که سرعت بارگذاری وب سایت یک فاکتور مهم رتبه بندی است. می توانید با استفاده از هاست های با کیفیت ،

CDN و تکنیک های دیگر سرعت سایت خود را بالا ببرید. اطمینان حاصل کنید که سرعت بارگذاری سایت شما زیر ۴ ثانیه می باشد.

تحقیقی از MunchWeb نشان داده ۷۵% بازدیدکنندگان سایت ها با سرعت بیش از ۴ ثانیه را دوباره ملاقات نخواهند کرد.

اضافه کردن پیراینده ها به تیتر

استفاده از پیراینده های مانند بهترین ، ۱۳۹۴ ، بزرگترین و غیره می تواند در رتبه بندی نسخه بلند کلمات کلیدی هدف شما تاثیر گزار باشد.

🎙با هم بشنویم »
پادکست گوگل چگونه متوجه خروج کاربر از سایت ما می شود

استفاده از دکمه اشتراک گذاری شبکه اجتماعی

شبکه های اجتماعی رفته رفته نقش مهمتری را در الگوریتم موتورهای جستجو بازی می کنند.

استفاده از دکمه اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی را تا ۷۰۰% افزایش دهد.

نوشتن محتوای بلند و زیاد

تحقیقی از سایت SERPIQ.com مشخص کرده که محتوای طولانی می تواند تاثیر به سزایی در رتبه گوگل داشته باشد.

در کلمات رقابتی سعی کنید حداقل از ۱۵۰۰ کلمه در محتوای خود استفاده کنید.

کاهش نرخ خروج (Bonuce Rate)

نرخ خروج زمانی که کاربر سریعا سایت شما را ترک می کند توسط موتورهای جستجو به عنوان یک فاکتور شناسایی کیفیت محتوا

شناخته می شود.

گوگل با استفاده از مرورگر کروم ، نوار ابزار گوگل و اطلاعات Analytics نرخ خروج را شناسایی می کند. برای کاهش نرخ خروج از لینک های

خروجی ، عکس های جذاب ، محتوای با کیفیت و طراحی ساده و جذاب برای سایت خود استفاده کنید.

استفاده از کلمات کلیدی LSI

کلمات کلیدی LSI کلمات مترادف با کلمه کلیدی اصلی هستند که به شناسایی میزان ارتباط و کیفیت صفحه کمک می کنند.

شما می توانید این کلمات را از طریق جستجو در موتورهای جستجو و در پایین صفحه پیدا کنید. گوگل معمولا کلمات مترادف و مربوط

را در پایین صفحه برای جستجو پیشنهاد می دهد.

پادکست سئو درون صفحه ای on page

دریافت و شنیدن پادکست سئو درون صفحه ای ::

 

دریافت پادکست سئو درون صفحه ای

کانال تلگرام وبمستر پلاس
برچسب ها

صادق رشیدیان

صادق رشیدیان هستم :) عاشق حال خوب ... علایق و فعالیتم دیجیتال مارکتینگ ، گویندگی و دوبله میشه اشاره کرد. پر انرژی ؛ خلاق ؛ فعال و ایده پردازم. برای همراهی و حمایت شما ، وبمستر پلاس رو شروع کردم... خوشحال میشم نظرات و پیشنهادتتون رو برام بفرستین تا بهتر بشیم ;)

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن