استارتاپ و کار و کسب

پادکست مهارت های طلایی برای خدمت به مشتری

پادکست مهارت های طلایی برای خدمت به مشتری به شما

برای مدیریت و تعامل بهتر با مشتریان کمک می کند.

اجرای توسط صادق رشیدیان

مطالب این پادکست بر گرفته شده از پونیشا می باشد.

مطالعه پادکست مهارت های طلایی برای خدمت به مشتری :

علیرغم هر مسئولیتی که بر عهده دارید، صنعت یا نوع مشتری که هر روز با آنها سروکار

دارید، بهتر است این مهارت ها را برای پیشرفت در کار خود کسب کنید.

شنونده ای عالی باشید

با اشتیاق گوش کنید. سوال بپرسید و پاسخ مشتریان را خلاصه کنید.

با این کار نشان می دهید برای آنها اهمیت قائلید و می خواهید راه حلی درست

🎙با هم بشنویم »
پادکست بازاریابی در کسب و کارهای کوچک

پیشنهاد دهید.

مهارت های ارتباطی عالی

روش های بر قراری ارتباط موثر با مشتری را فرا بگیرید. بدانید چه موقع گوش دهید.

چه موقع حرف بزنید و چگونه حرف بزنید. با این کار روند ارتباط با مشتری را بسیار ساده تر می کنید.

خونسرد باشید و صبر داشته باشید

سعی کنید احساسات خود را مدیریت کنید و خونسرد باشید. این کار کمک می کند با مشتری

ناراضی و سردرگم به درستی تعامل کنید.

به تعهدات خود پایبند باشید

توانایی بر آورده کردن انتظارات مشتریان را کسب کنید. درباره سیاست های شرکت به روز باشید

تا تضمین کنید به هر قولی که به مشتری می دهید عمل می کنید.

صادق باشید

اگر با مشتری صادق باشید به او ثابت می کنید که به رضایت و شادی او اهمیت می دهید ؛ حتی

زمانی که صحبت هایتان حاوی پیام مثبتی نباشد.

آیا مشتری از راهکار پیشنهادی خرسند است ؟

با چک کردن مجدد امور با مشتریان از رضایتمندی آنان مطمئن می شوید و این امر به ارتقای اعتبار

و وجهه شما کمک می کند.

متخصص باشید

راجع به محصول یا خدمتی که به مشتری ارائه می دهید همه چیز را بدانید.

بخشی از زمان خود را به مطالعه دقیق درباره محصول و راهکارهای متفاوت برای شرایط مختلف

اختصاص دهید.

زبان بدن مناسب

داشتن زبان بدن مناسب حتی زمانی که با مشتری خود به صورت تلفنی صحبت می کنید

مهم است. لبخندهای مداوم و اظهار شادمانی هنگام مکالمه کمک می کند تا مشتری

تجربه خوبی داشته باشد.

اعتماد به نفس داشته باشید

اگر هنگام مکالمات خود اعتماد به نفس داشته باشید، قانع کردن مشتری برای هرگونه

🎙با هم بشنویم »
پادکست اهمیت لیست نبایدها در کارآفرینی

معامله یا راه حل آسانتر می شود.

غافلگیری ها را خوب اداره کنید

سازگار شدن با محیط خدمات مشتری به منظور آمادگی کامل برای هرگونه غافلگیری در حین کار

بسیار مهم است.

تحت فشار کار کنید

دانستن چگونگی حل مسائل، تفکر و حفظ تعادل و خویشتن داری در همه حال به شما کمک می کند

تا بهترین راهکارها را به مشتریان خود ارائه دهید.

اگر چنین مشکلی برای شما پیش می آمد چه می کردید ؟

اگر خودتان را جای مشتری بگذارید می توانید ابعاد مورد نیاز برای یافتن راهکار مناسب و رضایت بخش

برای مشتری و شرکتی که نماینده آن هستید را پیدا کنید.

از زبان مثبت استفاده کنید

بهترین راه برای دستیابی به مشتریان این است که از زبانی مثبت که انگیزه بخش و متقاعد کننده

است استفاده کنید.

مهارت های رایانه ای داشته باشید

زمانی که از مهارت های رایانه ای برخوردار باشید، با سرعت بیشتری با مشتری یا هر شخص دیگر

در شرکت ارتباط بر قرار می کنید.

یک گام جلوتر باشید

انجام کارهایی فراتر از انتظار مشتری قطعا به راهکارهای اساسی و وفاداری مشتریان می انجامد.

از اشتباهات درس بگیرید

برای فکر کردن به اشتباهاتی که مرتکب شده اید وقت بگذارید.

این کار، روشی برای دستیابی به بینش اداره صحیح مشتریان و ارتباط موثر دائمی خواهد بود.

پیشگام باشید

نشان دادن اینکه شما توانایی فراهم کردن راهکارهای جدید برای مشتریان را دارید. قدرت پیشگامی

شما را اثبات می کند و شما را حرفه ای تر می سازد.

دوستانه و صمیمانه برخورد کنید

رفتار صمیمانه و اهمیت دادن شما به مشتری مسلما به ایجاد فضایی برای دستیابی به راهکارهای

🎙با هم بشنویم »
پادکست قوانین موفقیت از دیدگاه برایان تریسی

جدید کمک می کند.

سازمان خود را بشناسید

ارتباط مناسب با همکاران و صمیمیت با آنها، در صورت مواجه شدن با مشکلات در آینده به شما کمک

می کند، هر چه با افراد بیشتری در سازمان در ارتباط باشید، راحت تر با هم کار می کنید تا رضایت

مشتریانتان را تضمین کنید.

مدیریت زمان

در بخش خدمات به مشتری، مدیریت صحیح زمان می تواند رسیدگی به مشکلات مشتریان در

کمترین زمان ممکن باشد که به ارتقای موقعیت شما منجر خواهد شد.

تجزیه و تحلیل

تجزیه و تحلیل مشکلات به محض گفتگو با مشتری، شیوه ای برای اثبات حرفه ای بودن شماست؛

همچنین توانایی شما برای حل مشکلات و کشف راه حل های جدید افزایش می بابد.

با مشتریان مذاکره کنید و آنها را متقاعد سازید

دانستن اینکه چگونه به توافقات قابل پذیرش برای هر دو طرف برسید. برای دستیابی به نتایج برد-برد

ضروری است.

روانشناسی انسانی را درک کنید

با علم روانشناسی، زبان بدن و تن صدا هنگام صحبت با مشتری بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با رفتار انسان ها باعث می شود راحت تر بر دیگران تاثیر بگذارید و روابطی واقعی

با مشتریان بر قرار کنید.

مقاوم باشید

هدفمندی، تمرکز و قاطعیت، حرفه ای بودن و تعهد شما به شرکتی که برای آن کار می کنید

را نشان می دهد.

معامله را انجام دهید

دانستن چگونگی انجام معامله یا پیدا کردن راه حل و به پایان رساندن گفتگو بخش مهمی از

روند ارتباط می باشد.

پادکست مهارت های طلایی برای خدمت به مشتری

دریافت و شنیدن پادکست مهارت های طلایی برای خدمت به مشتری ::

 

پادکست مهارت های طلایی برای خدمت به مشتری

کانال تلگرام وبمستر پلاس
برچسب ها

صادق رشیدیان

صادق رشیدیان هستم :) عاشق حال خوب ... علایق و فعالیتم دیجیتال مارکتینگ ، گویندگی و دوبله میشه اشاره کرد. پر انرژی ؛ خلاق ؛ فعال و ایده پردازم. برای همراهی و حمایت شما ، وبمستر پلاس رو شروع کردم... خوشحال میشم نظرات و پیشنهادتتون رو برام بفرستین تا بهتر بشیم ;)

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن