استارتاپ و کار و کسب

پادکست شماره ۲

Rate this post

پادکست شماره ۲ از وبمستر پلاس ؛ دریچه ای به سمت دنیای وب

با اجرای صادق رشیدیان

در پادکست شماره ۲ وبمستر پلاس فراخواهیم گرفت :

🔸 تعیین استراتژی شبکه های اجتماعی

🔸 آموزه های مدیریتی این قسمت ادیسون

🔸 معرفی ابزار سیمیلار وب

🔸 ۱۲ تکنیک مهم برای ایمیل مارکتینگ

🔸 انواع تبلیغات آنلاین

🔸 کسب مهارت ( قوانین طلایی کسب و کار )

مطالعه محتوای متنی پادکست شماره ۲ وبمستر پلاس ::

تعیین استراتژی شبکه های اجتماعی ::

تعیین اهداف و ماموریت ها :

اهداف خود را مشخص و از ابزارهای اندازه گیری عملکرد جهت شناسایی عوامل موثر در موفقیت استفاده کنید.

تشکیل یک تیم متخصص :

یک تیم کامل متشکل از افراد خبره در زمینه های بازاریابی شبکه های احتماعی و فروش تشکیل دهید.

شناسایی مخاطبان :

مخاطبان هدف خود را با توجه به فعالیت های آنلاین و میزان مشارکت در شبکه های اجتماعی دسته بندی کنید.

ببینید و بشنوید :

شبکه های اجتماعی خود را ایجاد کنید سپس به مقایسه آن ها با رقبا بپردازید.

انتخاب پلتفرم :

با توجه به فعالیت سازمان و مخاطبین هدف خود بر روی تولید محتوای متناسب با شبکه های اجتماعی تمرکز کنید.

ایجاد برنامه تولید محتوا :

زمان های بهینه جهت بارگزاری پست ها را شناسایی کنید محتوای متنوع که موجب افزایش مشارکت مخاطبانتان می شود را تولید کنید.

🎙با هم بشنویم »
پادکست بازاریابی در کسب و کارهای کوچک

کنترل، به کارگیری، تجزیه و تحلیل و تکرار

محتوای خود را بهینه سازی کنید

با مخاطبنتان ارتباط بر قرار کنید

فعالیت ها را ثبت کرده و این موارد را مرتبا تکرار کنید.

آموزه های مدیریتی این قسمت ادیسون ::

ادیسون برای استخدام افراد، ابتدا آن‌ها را به نهار دعوت می‌کرد.

هنگامی که سوپ را می‌آوردند،

دقت می‌کرد و افرادی را انتخاب می‌کرد که پیش از چشیدن سوپ، به آن نمک نمی‌ زدند.

سپس از آن‌ها سوالاتی می‌پرسید و توانایی‌های آن‌ها را با دیدی بسیار جدی برسی می‌کرد.

اما افرادی که پیش از چشیدن سوپ به آن نمک می‌زدند، از نظر ادیسون مناسب کار با او نبودند،

زیرا او معتقد بود این افراد، دربرخورد با پدیده‌های زندگی، کاملا چشم‌بسته عمل می‌کنند.

آن‌ها درباره‌ی آنچه ممکن و آنچه غیرممکن است، فرضیات و قید و بندهای زیادی در ذهن خود دارند.

آن‌ها همیشه فرض می‌کنند سوپ نیاز به نمک دارد، بدون این‌که آن را حتی چشیده باشند.

چنین افرادی از نظر ادیسون نمی‌توانستند به موفقیت دست یابند و بنابراین مناسب کار برای او نبودند…

معرفی ابزار ::

سیمیلار وب ابزار مناسبیست برای تحلیل رقبا. بکمک این سامانه میتوانید آمارهای زیادی از جمله موارد زیر را بدون محدودیت پیرامون هر وبسایتی که بخواهید دریافت کنید:

رتبه سایت
میانگین بازدید ماهانه
نسبت page view/visitor
میانگین time on site
سهم هر کانال از ترافیک
نسبت موبایل و دسکتاپ از ترافیک
رشد ترافیک طی بازه زمانی
بانس ریت
و…
Similarweb.com

۱۲ تکنیک مهم برای ایمیل مارکتینگ ::

بدون اجازه وارد جایی نشوید، حتی میل باکس افراد! بانک ایمیل نخرید. از کاربران هنگام ثبت نام پیرامون تمایلشان به عضویت در خبرنامه تان بپرسید. اگر تمایلی ندارند، آنها را آزار ندهید

🎙با هم بشنویم »
پادکست اشتباهات رایج دیجیتال مارکتینگ

حتماً شفاف فرستنده را درج کنید.

از هویت بصری یکپارچه ای در قالب تمامی ایمیل ها بهره ببرید.

از عناوین فریبنده استفاده نکنید

اگر ماهیت ایمیل تبلیغاتیست، این را از همان ابتدا القا کنید تا ایمیل های با ماهیت اطلاع رسانی شما نادیده گرفته نشوند.

اطلاعات تماس و درگاه های ارتباطی و حتی آدرس خود را در فوتر مندرج کنید. در این صورت بیشتر جدی گرفته می شوید و قابل اعتماد تر هستید.

امکان خارج شدن از لیست ایمیل های ارسالی و لغو عضویت در خبرنامه را حتماً فراهم کنید.

به پلتفرم های ارسال ایمیل، آتومیشن ها و شرکتی که بخشی از بازاریابی ایمیلی شما را پلن یا اجرا می کند نظارت کامل داشته باشید. شما هیچ گاه اجازه نمی دهید نامه ای از طرف شما ارسال شود، بدون اینکه آنرا خوانده باشید.

به ایمیل های اطلاع رسانی از قبیل رسید سفارشات، تغییر رمز عبور، تغییرات در شرایط عضویت و … هرگز چاشنی تبلیغاتی و پروموشنی اضافه نکنید. آنها را بگونه ای ساده و سبک طراحی کنید که به بخش primery جیمیل مخاطبینتان برود، با ایمیل های پروموشنی اشتباه گرفته نشده و براحتی یک پیام غیر تبلیغاتی تلقی شوند.

بهترین زمان برای ارسال ایمیل، صبح روزهای کاری (بجز شنبه ها) است.

از A/B تست غافل نشوید. برای فهمیدن زمان مناسب ارسال، محتوای متنی و بصری و حتی عنوان ایمیل ها.

ایمیل ها را هوشمندانه و معمولاً و نسبتاً کم تعداد طراحی کنید.

انواع تبلیغات آنلاین ::

CPC تبلیغات کلیکی

Native ads تبلیغات همسان

Banner ads تبلیغات بنری ثابت

Social ads تبلیغات در شبکه های اجتماعی

🎙با هم بشنویم »
پادکست استارتاپ ها چالش و ویژگی ها

in-app ads تبلیغات درون اپلیکیشنی

CPA تبلیغات مبتنی بر اکشن

CPI تبلیغات نصب اپلیکیشن

Video ads تبلیغات ویدئویی

Retargeting

تبلیغات متنی

کسب مهارت (قوانین طلایی کسب و کار) ::

فرد موفق ابتدا روی خود سرمایه گذاری می کند و از خود شروع می کند سپس مهارت خود را به شغل ایده آل تبدیل می کند و درآمد زایی خود را به حد اعلا می رساند.

 

 

دریافت پادکست شماره ۲

کانال تلگرام وبمستر پلاس

صادق رشیدیان

صادق رشیدیان هستم :) عاشق حال خوب ... علایق و فعالیتم دیجیتال مارکتینگ ، گویندگی و دوبله میشه اشاره کرد. پر انرژی ؛ خلاق ؛ فعال و ایده پردازم. برای همراهی و حمایت شما ، وبمستر پلاس رو شروع کردم... خوشحال میشم نظرات و پیشنهادتتون رو برام بفرستین تا بهتر بشیم ;)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا