پادکست شماره ۲

پادکست شماره 2 از وبمستر پلاس ؛ دریچه ای به سمت دنیای وب

با اجرای صادق رشیدیان

در پادکست شماره 2 وبمستر پلاس فراخواهیم گرفت :

🔸 تعیین استراتژی شبکه های اجتماعی

🔸 آموزه های مدیریتی این قسمت ادیسون

🔸 معرفی ابزار سیمیلار وب

🔸 ۱۲ تکنیک مهم برای ایمیل مارکتینگ

🔸 انواع تبلیغات آنلاین

🔸 کسب مهارت ( قوانین طلایی کسب و کار )

مطالعه محتوای متنی پادکست شماره 2 وبمستر پلاس ::

تعیین استراتژی شبکه های اجتماعی ::

تعیین اهداف و ماموریت ها :

اهداف خود را مشخص و از ابزارهای اندازه گیری عملکرد جهت شناسایی عوامل موثر در موفقیت استفاده کنید.

تشکیل یک تیم متخصص :

یک تیم کامل متشکل از افراد خبره در زمینه های بازاریابی شبکه های احتماعی و فروش تشکیل دهید.

شناسایی مخاطبان :

مخاطبان هدف خود را با توجه به فعالیت های آنلاین و میزان مشارکت در شبکه های اجتماعی دسته بندی کنید.

ببینید و بشنوید :

شبکه های اجتماعی خود را ایجاد کنید سپس به مقایسه آن ها با رقبا بپردازید.

انتخاب پلتفرم :

با توجه به فعالیت سازمان و مخاطبین هدف خود بر روی تولید محتوای متناسب با شبکه های اجتماعی تمرکز کنید.

ایجاد برنامه تولید محتوا :

زمان های بهینه جهت بارگزاری پست ها را شناسایی کنید محتوای متنوع که موجب افزایش مشارکت مخاطبانتان می شود را تولید کنید.

کنترل، به کارگیری، تجزیه و تحلیل و تکرار

محتوای خود را بهینه سازی کنید

با مخاطبنتان ارتباط بر قرار کنید

فعالیت ها را ثبت کرده و این موارد را مرتبا تکرار کنید.

آموزه های مدیریتی این قسمت ادیسون ::

ادیسون برای استخدام افراد، ابتدا آن‌ها را به نهار دعوت می‌کرد.

هنگامی که سوپ را می‌آوردند،

دقت می‌کرد و افرادی را انتخاب می‌کرد که پیش از چشیدن سوپ، به آن نمک نمی‌ زدند.

سپس از آن‌ها سوالاتی می‌پرسید و توانایی‌های آن‌ها را با دیدی بسیار جدی برسی می‌کرد.

اما افرادی که پیش از چشیدن سوپ به آن نمک می‌زدند، از نظر ادیسون مناسب کار با او نبودند،

زیرا او معتقد بود این افراد، دربرخورد با پدیده‌های زندگی، کاملا چشم‌بسته عمل می‌کنند.

آن‌ها درباره‌ی آنچه ممکن و آنچه غیرممکن است، فرضیات و قید و بندهای زیادی در ذهن خود دارند.

آن‌ها همیشه فرض می‌کنند سوپ نیاز به نمک دارد، بدون این‌که آن را حتی چشیده باشند.

چنین افرادی از نظر ادیسون نمی‌توانستند به موفقیت دست یابند و بنابراین مناسب کار برای او نبودند…

معرفی ابزار ::

سیمیلار وب ابزار مناسبیست برای تحلیل رقبا. بکمک این سامانه میتوانید آمارهای زیادی از جمله موارد زیر را بدون محدودیت پیرامون هر وبسایتی که بخواهید دریافت کنید:

رتبه سایت
میانگین بازدید ماهانه
نسبت page view/visitor
میانگین time on site
سهم هر کانال از ترافیک
نسبت موبایل و دسکتاپ از ترافیک
رشد ترافیک طی بازه زمانی
بانس ریت
و…
Similarweb.com

۱۲ تکنیک مهم برای ایمیل مارکتینگ ::

بدون اجازه وارد جايي نشويد، حتي ميل باكس افراد! بانك ايميل نخريد. از كاربران هنگام ثبت نام پيرامون تمايلشان به عضويت در خبرنامه تان بپرسيد. اگر تمايلي ندارند، آنها را آزار ندهيد

حتماً شفاف فرستنده را درج كنيد.

از هويت بصري يكپارچه اي در قالب تمامي ايميل ها بهره ببريد.

از عناوين فريبنده استفاده نكنيد

اگر ماهيت ايميل تبليغاتيست، اين را از همان ابتدا القا كنيد تا ايميل هاي با ماهيت اطلاع رساني شما ناديده گرفته نشوند.

اطلاعات تماس و درگاه هاي ارتباطي و حتي آدرس خود را در فوتر مندرج كنيد. در اين صورت بيشتر جدي گرفته مي شويد و قابل اعتماد تر هستيد.

امكان خارج شدن از ليست ايميل هاي ارسالي و لغو عضويت در خبرنامه را حتماً فراهم كنيد.

به پلتفرم هاي ارسال ايميل، آتوميشن ها و شركتي كه بخشي از بازاريابي ايميلي شما را پلن يا اجرا مي كند نظارت كامل داشته باشيد. شما هيچ گاه اجازه نمي دهيد نامه اي از طرف شما ارسال شود، بدون اينكه آنرا خوانده باشيد.

به ايميل هاي اطلاع رساني از قبيل رسيد سفارشات، تغيير رمز عبور، تغييرات در شرايط عضويت و … هرگز چاشني تبليغاتي و پروموشني اضافه نكنيد. آنها را بگونه اي ساده و سبك طراحي كنيد كه به بخش primery جيميل مخاطبينتان برود، با ايميل هاي پروموشني اشتباه گرفته نشده و براحتي يك پيام غير تبليغاتي تلقي شوند.

بهترين زمان براي ارسال ايميل، صبح روزهاي كاري (بجز شنبه ها) است.

از A/B تست غافل نشويد. براي فهميدن زمان مناسب ارسال، محتواي متني و بصري و حتي عنوان ايميل ها.

ایمیل ها را هوشمندانه و معمولاً و نسبتاً كم تعداد طراحي كنيد.

انواع تبلیغات آنلاین ::

CPC تبلیغات کلیکی

Native ads تبلیغات همسان

Banner ads تبلیغات بنری ثابت

Social ads تبلیغات در شبکه های اجتماعی

in-app ads تبلیغات درون اپلیکیشنی

CPA تبلیغات مبتنی بر اکشن

CPI تبلیغات نصب اپلیکیشن

Video ads تبلیغات ویدئویی

Retargeting

تبلیغات متنی

کسب مهارت (قوانین طلایی کسب و کار) ::

فرد موفق ابتدا روی خود سرمایه گذاری می کند و از خود شروع می کند سپس مهارت خود را به شغل ایده آل تبدیل می کند و درآمد زایی خود را به حد اعلا می رساند.

https://dl.webmasterplus.ir/Podcast2_128_MrWebmaster.ir.mp3

 

 

دریافت پادکست شماره 2