استارتاپ و کار و کسب

پادکست راه های افزایش فروش در تلگرام قسمت دوم

پادکست راه های افزایش فروش در تلگرام قسمت اول که به آن پرداختیم

و در پادکست راه های افزایش فروش در تلگرام قسمت دوم به مباحثی

در  ادامه موارد فروش در تلگرام می پردازیم و نکاتی مفید و مثبت و کاربردی که کمتر

به آن توجه شده است ذکر می کنیم.

این مطلب برگرفته از نیوسئو با تغییراتی در آن می باشد.

پادکست راه های افزایش فروش در تلگرام قسمت دوم بخش کامل و آخر هست که با

توجه به نظرسنجی مطرح شده تمامی قسمت ها کامل در یک پادکست قرار

داده شده است.

مطالعه محتوای متنی پادکست راه های افزایش فروش در تلگرام قسمت دوم ::

محتوای توضیحات کانال ها در تلگرام

محتوای توضیحات کانال ها در تلگرام از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که تمامی

کاربران که وارد کانال شما می شوند حداقل یک بار آن را می بینند. محتوایی توصیفی

و جذاب از اهداف و آموزش ها و یا خدمات تان در این بخش ارائه کنید. لینک سایت

یا صفحه اختصاصی تان در سایر شبکه های اجتماعی را در این بخش وارد کنید.

همچنین بهتر است در صورت امکان شماره تماس و آدرس فروشگاه تان را نیز در این بخش درج کنید.

همواره به یاد داشته باشید در کانال های تلگرام فقط امکان ارتباط یک طرفه شما با

مشتریان تان وجود دارد که این امر برای کانال های تجاری سمی خطرناک است!

بنابراین سعی کنید با قرار دادن لینک آی دی خود یا واحد پشتیبانی تان در توضیحات

کانال، راه برقراری ارتباط مشتریان با شما نیز برقرار شود.

هرگز بخش توضیحات کانال تان را خالی و بدون محتوا نگذارید.

شما میتوانید از این طریق در کاربران انگیزه ایجاد کنید تا در کانال شما عضو شده

🎙بشنویم »
پادکست ترفندهای یک فریلنسر موفق

و در فرصت مناسب به آن سر بزنند.

مطالب مرتبط با کسب و کار در کانال تلگرام

در پست های کانال تلگرام خود، مطالب مرتبط به کسب و کارتان را درج کنید.

مثلا می توانید نکات مفیدی درباره راهنمای خرید و انتخاب محصول، کیفیت ساخت

و طراحی محصولات و … در پست های خود قرار دهید.

محتوای پست هایی که درج میکنید را خودتان تولید کنید و از سایر کانال های تلگرامی

کپی برداری نکنید، تا شاهد جذب و ماندگاری کاربران در کانال خود باشید.

همواره سعی کنید محتوای پست های کانال تان در یک حوزه خاص و مرتبط باشند

چرا که این امر مشتریان هدف را به سمت کانال شما جذب می کند و برند کسب و کار

شما در ذهن مخاطبان ماندگار می شود.

همچنین از درج پست های متنی طولانی و خسته کننده در کانال تان جلوگیری کنید چرا که

پست های طولانی مطالعه نمی شوند. با این کار کاربران پست های بالاتر را مشاهده نمی کنند

و ممکن است کانال شما را ترک کنند.

تصاویر با کیفیت در کانال تلگرام

پست های کانال تلگرام خود را با تصاویری باکیفیت در قاب هایی یکسان برای مخاطبان تان جذاب کنید.

سعی کنید تصاویری که برای کانال انتخاب میکنید از منابعی مانند تلگرام نباشد.

بر روی تصاویر خود، نام و لوگوی برند کسب و کار تان را درج کنید تا با انتشار پست های

شما برندتان در ذهن مخاطبان ماندگار شود.

عکس های مناسب و مرتبط با محصولات و خدمات در کانال تلگرام

برای درج تصاویر محصولات خود در کانال تلگرام تان وقت زیادی صرف کنید چرا که

🎙بشنویم »
پادکست شماره 2

عکس محصولات تاثیر زیادی در فرایند فروش شما دارند.

هر چقدر هم که محصولات مفیدی برای مشتریان تان ارائه کنید اگر نتوانید عکس مناسبی

از محصول تان را به نمایش گذارید، نمی توانید به خوبی آن محصول را به مشتریان بشناسانید.

پایین تصاویر خود اطلاعات محصول را درج کنید و فقط به نوشتن نام محصول بسنده نکنید.

برای هر محصول که در کانال منتشر می کنید به این سوالات پاسخ دهید :

نام محصول چیست؟

نام برند محصول چیست؟

قیمت محصول چقدر است؟

جنس، سایز و سایر ویژگی های محصول چیست؟

محصول تخفیف دارد یا نه؟

برای خرید چه مراحلی انجام شود؟

و …

ویدئو کوتاه برای معرفی محصولات در کانال تلگرام

برای معرفی محصولات خود ویدئو کوتاه تهیه کنید و آن را در کانال تلگرام تان منتشر کنید.

از تولید ویدئوهایی که فقط لیستی از ویژگی ها و خصوصیت ها را بیان می کنند

اجتناب کنید چرا که تماشای آن بسیار کسل کننده است و مخاطبان دیگر تمایلی

به تماشای این نوع از ویدئوها ندارند.

ویدئویی که در رابطه با یک محصول ساخته می شود تا چهار برابر بیشتر از محتوای متنی

توسط مخاطب مورد توجه قرار گرفته و مشاهده می شود. ویدئو به خاطر شبیه سازی موقعیت

و بیان شفاف کارایی یک محصول و یا سرویس جدید، راحت تر توسط افراد درک می شود.

به دلیل تاثیرگذارتر بودن ویدئو، ۴۶ درصد افرادی که آن را می بینند نسبت به ویدئو واکنش نشان

می دهند. همچنین افرادی که مشتری بالقوه محصول هستند تا حدود دو برابر شانس خرید

بیشتری پیدا می کنند.

🎙بشنویم »
پادکست مهارت های طلایی برای خدمت به مشتری

داستان همان چیزی است که مردم دوست دارند. اگر شما یک ویدئو توصیفی با یک داستان

جذاب تولید کنید که در آن به صورت همزمان نحوه کار با محصول یا سرویس شما را آموزش دهد

و همین طور با شبیه سازی، نحوه حل شدن یک مشکل را بیان کند، مطمئن باشید که ویدئوی

شما مورد توجه قرار خواهد گرفت. در واقع، باید ویژگی ها را با استفاده از داستان بیان کنید.

اما مهم تر از آن بیان حل شدن یک مشکل با استفاده از محصول یا خدمات شما است.

محتوا مرتبط و منحصر بفرد با کسب و کار و جلوگیری از تکرار در کانال تلگرام

شما به عنوان مدیر کسب و کار، برای افزایش فروش و بهره وری از طریق تلگرام می بایست

تعداد اعضای کانال اختصاصی برند خود را افزایش دهید و اعضای کانال خود را حفظ نمایید.

سعی کنید همواره خودتان محتوای مرتبط به کسب و کارتان را تولید کنید چرا که مخاطبان

شما هنگامی که محتوای تکراری از سایر کانال ها در کانال خود درج کنید، کانال شما را ترک میکنند.

تولید محتوا اگر اصولی انجام شود بهترین شیوه تبلیغات است.

شما مدیر شرکت یا بازاریاب محترم، به جای اینکه میلیون ها تومان هزینه برای تبلیغات بنری

یا بیلبورد صرف کنید، می توانید روی تولید محتوای آموزشی، ارزشمند و با کیفیت کار کنید.

زمانبندی برای انتشار پست در کانال تلگرام

شما مدیران کسب و کار میبایست برای  افزایش ممبر و فروش بیشتر، برنامه زمانبندی

انتشار برای پست های خود تهیه کنید و از ارسال چندین پست پشت سر هم و یا تعداد

🎙بشنویم »
پادکست راه های افزایش فروش در تلگرام قسمت اول

زیاد پست خودداری نمایید.

اشتراک گذاری مطالب در کانال ها و گروههای مرتبط نیز موجب میشود تا برندسازی

کسب و کارتان سریع تر اتفاق بیفتد و افراد بیشتری جذب کانال برند شما شوند.

همواره یک سبک مشخص برای کانال کسب و کار خود داشته باشید تا شاهد رشد

و فروش بیشتر محصولات خود در تلگرام باشید.

دریافت و شنیدن پادکست راه های افزایش فروش در تلگرام قسمت دوم ::

 

 

پادکست راه های افزایش فروش در تلگرام قسمت دوم

کانال تلگرام وبمستر پلاس
برچسب ها

صادق رشیدیان

صادق رشیدیان هستم :) عاشق حال خوب ... علایق و فعالیتم دیجیتال مارکتینگ ، گویندگی و دوبله میشه اشاره کرد. پر انرژی ؛ خلاق ؛ فعال و ایده پردازم. برای همراهی و حمایت شما ، وبمستر پلاس رو شروع کردم... خوشحال میشم نظرات و پیشنهادتتون رو برام بفرستین تا بهتر بشیم ;)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن