پادکست ۵ قانون مهم کپی رایتینگ (بازاریابی محتوا)
با قوانین کپی رایتینگ می توانید یک محتوای عالی و پر فروش بنویسید

فهرست مطالب این پادکست را می خوانیم :
پادکست ۵ قانون مهم کپی رایتینگ (بازاریابی محتوا) به شما نکات و مثال هایی ارزشمندی تقدیم می کند. این پادکست برگرفته اینفوگرافیک مدیر تی وی و مثال ها و تجربیات شخصی صادق رشیدیان می باشد.
قانون اول: مخاطب را دریابید
هرکس تنها یک چیز برایش مهم است و آن، منافعی ست که از محصول یا خدمات تان عایدش می شود!
پس حتما این چند سوال را از خود بپرسید:
چه فایده ای برای طرف خواهید داشت؟
چه سودی را به او خواهید رساند؟
به چه چیزی احتیاج دارد؟
قانون دوم: ۲۰-۸۰
در ۸۰ درصد حرف تان “مشتری” را مخاطب قرار دهید و ۲۰ درصد (حداکثر!) از خودتان حرف بزنید.
به عبارتی، به ازای هر ۸ باری که از کلمات “تو” و “شما” استفاده کردید، نهایتا ۲ بار از کلمه “من” و “ما” استفاده کنید.
قانون سوم: قانون Keep it Simple Stupid
انقدر ساده که احمق ها هم بفهمند!
معنی این روش این است که لطفا انقدر از کلمات تخصصی و قلمبه سلمبه استفاده نکنید!
نمی خواهید که مخاطب را گیج کنید، او بالاخره باید بفهمد که چه می گویید تا بتواند تصمیم بگیرد.
قانون چهارم: قانون قلم قرمز
ویراستارها معمولا یک خودکار قرمز در دست شان می گیرند و مطلب نهایی نویسنده را بازبینی می کنند و آن چه را که بی خودی اضافه است، خط می زنند. شما هم چنین کنید! از اول متن تان را بخوانید و حدودا ۳۰% را پاک کنید.
قانون پنجم: قانون SLAP
متن تان باید این کارها را به ترتیب، با مخاطب تان بکند:
متوقف شود (Stop)
ببیند / بشنود (Listen / Look)
اقدام کند / واکنش نشان دهد (Act)
بخرد (Purchase)
به مخاطب التماس نکنید که از شما خرید کند. به نوعی، یک گوشه ای بنشینید و کاری کنید که او با گذشتن از این ۵ مرحله، خواسته شما را محقق کند.
کپی رایتینگ (بازاریابی محتوا) را جدی بگیرید و همواره نسبت به محتوایی که تولید می کنید دقت و توجه لازم را داشته باشید.
پادکست تولید محتوای جذاب و ۵ راز نهفته می تواند کاربردی و مفید باشد
دریافت و شنیدن پادکست ۵ قانون مهم کپی رایتینگ (بازاریابی محتوا) ::