دیجیتال مارکتینگ

پادکست ماراتن بازاریابی محتوایی

Rate this post

پادکست ماراتن بازاریابی محتوایی در هفت گام می توانید دنبال کنید و انجام دهید !

این پادکست برگرفته شده از گراف تیم می باشد.

اجرای توسط صادق رشیدیان

مطالعه پادکست ماراتن بازاریابی محتوایی ::

گام اول : اهداف خود را تنظیم کنید [شروع]

اکثر دوندگان ماراتن یک مربی و یک استراتژی برای حرکت دارند.

دلیلی برای دویدن، طرح و معیارهایی برای موفقیت. با ۶۳٪ از شرکتهایی که یک استراتژی

محتوای مدون دارند همگام شوید.

گام دوم : آموزش ببینید

یک دونده ماهها، زمان خود را صرف آموزش می کند.

شما نیز مرتبط با حوزهی خود نیاز دارید که همین کار را انجام دهید.

به مشتریان خود گوش کنید، نیاز آنها را کشف کرده و یک تقویم محتوایی بسازید.

گام سوم : حامیان قوی برای خود انتخاب کنید

حامیان کسانی هستند که کمک میکنند دوندگان ماراتن به کار خود ادامه دهند.

حامیان شما نیز تیم بازاریابی محتوایی شما(داخلی و خارجی) هستند.

بنابراین مدیران محتوا، نویسندگان، فریلنسرها و سایر اعضای مورد نیاز برای خود را استخدام کنید.

گام چهارم : از ابزارهای مناسب استفاده کنید

یک دونده از کفش، ساعت و بسیاری از ابزارهای دیگر برای عبور از خط پایان استفاده می کند.

از تکنولوژی های مختص بازاریابی محتوا مثل سیستم های مدیریت محتوا و سایر ابزارهای اتوماسیون استفاده کنید.

گام پنجم : سرعت خود را کنترل کنید

یک دونده نهایت تلاش خود را می کند تا در هر مایل بیشترین بازدهی را بگیرد.

یک بازاریاب محتوا نیز باید از هر قطعه محتوای خود بیشترین استفاده را بکند.

به عبارت ساده تر ترویج محتوا مهمترین بخش از هرم بازاریابی محتوایی است.

گام ششم : به مقدار کافی آب بخورید

تحقیق و جمع آوری اطلاعات، برای تولید جریان ثابتی از محتوا را فراموش نکنید.

اینها سوخت استراتژی شما هستند، همان طور که نوشیدن آب سوخت دونده ی ماراتن را تامین می کند.

۹۵٪ درصد از زمان خود را به تولید و ۳۵٪ را نیز به تحقیق اختصاص دهید.

گام هفتم : دونده های دیگر را تشویق کنید

کار تیمی بخش اصلی یک ماراتن است که در آن همگی برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنید.

محتوا نیز یک کار گروهی است و همه ی اعضای تیم باید برای رسیدن به هدف نهایی برند به هم کمک کنند.

پادکست ماراتن بازاریابی محتوایی

دریافت و شنیدن پادکست ماراتن بازاریابی محتوایی ::

🎙با هم بشنویم »
پادکست مواد لازم برای ایمیل مارکتینگ موفق

 

پادکست ماراتن بازاریابی محتوایی

کانال تلگرام وبمستر پلاس

صادق رشیدیان

صادق رشیدیان هستم :) عاشق حال خوب ... علایق و فعالیتم دیجیتال مارکتینگ ، گویندگی و دوبله میشه اشاره کرد. پر انرژی ؛ خلاق ؛ فعال و ایده پردازم. برای همراهی و حمایت شما ، وبمستر پلاس رو شروع کردم... خوشحال میشم نظرات و پیشنهادتتون رو برام بفرستین تا بهتر بشیم ;)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا